Friday, July 2, 2010

Peminat Lagu Retro Masuk Sini


Penyanyi 60an berasal dari Muar......A Nandong


Sarena Hashim bersuara manja.....mamak Penang dia ni


Tom Jones Singapura......



Hamba adalah die hard fan penyanyi benggali ni (waktu muda-muda dulu le......)

Jika berminat nak dengar lagu2 retro 50an, 60an 70an dan 80an, tuan-tuan dipersilakan kunjungi web site hamba di http://hassny.multiply.com
Untuk dengar lagu kena daftar jadi ahli multiply.com selepas itu hantar personal message atau write comment supaya add contact. Selepas saya sahkan tuan2 adalah contact saya maka barulah tuan2 boleh dengar lagu. Selamat beretro..........

2 comments:

  1. assalamualaikum...
    tak sangka yer...
    cikgu saya pun minat retro...
    tapi tak mengapalah cikgu...
    mengajar tetap mengajar...
    muzik tetap muzik....

    ReplyDelete
  2. Saya suka sangat add contact saya

    ReplyDelete